Avon kontra rak piersi

Globalna kampania AVON Kontra Rak Piersi ruszyła w 1992 roku ruszyła. Jej celem jest walka z chorobą, która jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u kobiet. Profilaktyka i działania podnoszące świadomość społeczną w zakresie tego schorzenia to najważniejszy strategicznie projekt prowadzony przez AVON na świecie.

Razem możemy więcej!

Wspieraj akcję AVON kontra rak piersi.

W Polsce kampania AVON Kontra Rak Piersi prowadzona jest od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw społecznych prowadzonych w Polsce. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna. Taka świadomość może uratować życie!

Działania podejmowane w ramach kampanii mają przypominać, że nowotwór piersi nie jest wyrokiem, a jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.

Jedną z najważniejszych inicjatyw podejmowanych w ramach kampanii jest program dofinansowanych badań USG piersi „Gabinety z Różową Wstążką” realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Amazonki Warszawa-Centrum. Tylko w 2018 w ramach tej akcji dofinansowaliśmy 7 000 badań w 98 gabinetach w całej Polsce.

Wszystkie działania w ramach kampanii prowadzone są dzięki środkom pozyskanym ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką.

Do 2017 roku udało nam się zebrać na ten cel blisko 17 500 000 złotych!